یک دعا

وبلاگ ادعیه و اذکار اسلامی

وبلاگ ادعیه و اذکار اسلامی

دستورالعملی بهترین برای پیشگیری از چشم زخم و سحر

دستورالعملی بهترین برای پیشگیری از چشم زخم و سحر

 

 

 

 

در این مطلب از وبلاگ یک دعا yekdoa.blog.ir دستورالعملی بسیار مجرب برای پیشگیری از هر نوع سحر و نحوست و سنگینی بیان میشود.

در این مورد دستورالعملها البته بسیار متفاوت است. بهترین دستورالعملها که توسط بسیاری از علما هم به آنها تاکید شده است همان راهکارهای قرانی و استفاده از ایات و ادعیه و اذکار و دستورالعملهای تاکید شده است که در بسیاری از مواقع هم سریعا جواب میدهد.

در مطالب بعدی وبلاگ، ادعیه مختلفه ای در مورد دفع چشم زخم و دفع سنگینی و سحر بیان میکنیم.

 

 

دستورالعمل های ذیل را هر وقت که هر فردی از هر جایی که میخواهد باشد، مد نظر قرار دهد هیچگاه سنگینی و نحوست ناشی از چشم زخم و سحر و جادو قطعا بر او اثری نخواهد داشت:

اولا آیت الکرسی را مرتبا در طول روز بخواند. مثلا روزی سه یا هفت مرتبه آیت الکرسی بخواند. همان آیه اول تا و هو العلی العظیم را قرائت کند کافی میباشد.

yekdoa.com.jpg

 

دوم اینکه روزانه معوذتین بخواند . میتواند صبحها پس از بیداری یا شبها قبل از خواب بخواند (منظور از معوذتین سوره های فلق و ناس است).

سوم اینکه پیوسته یک قرآن کوچک جیبی با خود به همراه داشته باشد. همچنین سعی کند که دائم الوضو باشد . در تمامی امورات به خداوند متعال توکل کند و به خداوند سبحان پناه ببرد.

چهارم اینکه سعی کند روزانه حداقل دو صفحه قرآن بخواند (فرقی ندارد که چه سوره هایی از قرآن مجید را قرائت کند).

بهترین دعا در این زمینه که خیلی هم بر همراه داشتن و مواظبت به آن تاکید شده است ، حرز حضرت امام جواد (ع) است که این حرز بهتر است که بر پوست آهو نگاشته شود.

حرز حضرت امام جواد به هر صورتی که باشد (بر روی پوست آهوی تهامه باشد یا بر روی کاغذ بدون خط یا کاغذ با خط ) تاثیرات حفظ از بلایا را خواهد داشت.

سحر و جادو ابدا و مطلقا بر اینچنین فردی اثری نخواهد داشت .

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی